Co determinuje skuteczność naszej sprzedaży? Oczywiście jakość naszych produktów i usług, ale czy jest coś, co ma na nią jeszcze większy wpływ? Jedyną prawidłową odpowiedzią na to pytanie jest reklama. To ona bowiem decyduje o tym do kogo, jak szybko i z jaką skutecznością dotrze informacja o tym, co mamy w ofercie. Czym powinna się w takim razie charakteryzować, aby spełniać swoją funkcję. Otóż przede wszystkim powinna być przemyślana i dostosowana do oczekiwań potencjalnych odbiorców. Po drugie musi być charakterystyczna, unikatowa i pozostająca w świadomości potencjalnego klienta długo po tym, jak będzie miał z nią styczność. Trzecią i chyba najważniejszą kwestią jest to, iż powinna być ona subtelna i dyskretna. Dlaczego? Ponieważ w dzisiejszych czasach można ją spotkać dosłownie wszędzie i dlatego właśnie wzbudza ona coraz większą niechęć. Jeśli uda nam się przemycić treść reklamową w zupełnie niepozornej formie jej skuteczność powinna się podwoić. Dlatego nie warto na niej oszczędzać.