Jak zamówić zaproszenia lub dodatki?
Wybraliście już idealne zaproszenie? Zdecydowaliście się na dodatki? Podpowiemy, jak je sprawnie zamówić:
Podaj ilość zaproszeń lub dodatków, jakiej potrzebujesz i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” przy zdjęciu wybranego zaproszenia.
Zaznacz, jaki sposób dostawy oraz jaki tryb realizacji wybierasz i kliknij przycisk „Złóż zamówienie”.
Uzupełnij podstawowe dane kontaktowe: wpisz w odpowiednie pola imię i nazwisko, adres pocztowy, pod który wyślemy paczkę oraz adres mailowy i numer telefonu. Kliknij guzik „Dalej”.
Zobaczysz podsumowanie zamówienia – sprawdź czy wszystko się zgadza, zaznacz, że zapoznałeś się z regulaminem i zgadzasz się, abyśmy użyli Twoich danych do realizacji zamówienia i kliknij guzik „Zamawiam i płacę”. Wkrótce otrzymasz maila zwrotnego z potwierdzeniem zamówienia, danymi do przelewu oraz formularzem zamówienia.
Wypełnij formularz zamówienia zgodnie z instrukcjami w poszczególnych polach i odeślij go nam.
Co się dzieje po złożeniu zamówienia?
Wysłaliście już do nas wypełniony formularz? Prosimy teraz o trochę cierpliwości…
Poczekaj na skład wnętrza zaproszenia lub dodatków do zaakceptowania przed drukiem. Otrzymasz go mailem w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty odesłania formularza.
Jeśli chcesz coś poprawić w zaproszeniu lub w dodatkach – to jest ten moment. Napisz do nas, a my w ciągu 1 dnia roboczego wprowadzimy poprawki i odeślemy skład. Jeśli wszystko jest idealnie – zaakceptuj skład. Od tego momentu niczego nie zmieniamy. Szablon zaproszenia idzie do druku, a my będziemy już oczekiwać od Ciebie wpłaty za zaproszenia (chyba, że płacisz przy odbiorze).
Mamy teraz 7 dni roboczych na realizację Twojego zamówienia, a Wy na dokonanie płatności. Drukujemy, składamy, przycinamy, kleimy, wiążemy kokardki i najpóźniej 7. dnia roboczego nadajemy paczkę z Waszym zamówieniem na adres podany w formularzu albo informujemy o gotowości do odbioru.
Jak zamówić dodruk zaproszeń?
Jeśli po zrealizowaniu zamówienia okazało się, że potrzebujecie jeszcze kilku zaproszeń lub zawiadomień – nie ma się czym martwić - bez problemu możemy więc zrealizować dodruk w ciągu 10 dni roboczych. Jak to zrobić?
Napisz maila na info@decarte.pl z tego samego adresu, z którego pisaliście realizując zamówienie. Podaj ilość (minimum 10 sztuk), adres do wysyłki i ewentualnie nazwiska gości. W ciągu 24 godzin otrzymasz maila z potwierdzeniem zamówienia i danymi do przelewu.
Jak liczyć dni robocze?
Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.
Na przykład:
Przesyłki i płatności
Korzystamy z usług firmy kurierskiej FedEx Express, która dostarczy Wam przesyłkę następnego dnia roboczego po jej nadaniu. Jak tylko nadamy Waszą przesyłkę, otrzymacie od FedEx Express maila z numerem nadania oraz adresem strony, na której można śledzić status przesyłki. Proponujemy następujące możliwości:
Przesyłka kurierska z przedpłatą na konto: 20,00 zł.
Wysyłamy zamówienie po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.Odbiór osobisty: 0,00 zł
Płacicie za zamówienie w momencie odbioru zamówienia – wyłącznie gotówką.
Przesyłki zagraniczne wysyłane są za pośrednictwem kuriera TNT.
Serwis próbkowy
W przypadku zaproszeń i winietek istnieje możliwość zamówienia próbek. W przypadku pozostałych produktów koszt próbki jest równoważny cenie 1 sztuki, a do kosztu zamówienia należy doliczyć koszt przesyłki. Próbki wysyłane są w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych.
Współpraca
Zapraszamy do współpracy firmy dystrybuujące zaproszenia ślubne i papeterię ślubną. Katalog naszych zaproszeń można zamówić kontaktując się z nami. (koszt 250,00 zł)
Dane kontaktowe: tel. 518 580 402 lub email - info@decarte.pl