Budowanie pozytywnej relacji z klientem
Jaka jest najbardziej lubiana emocja w marketingu? Spośród wszystkich największe znaczenie ma radość. Śmiech wywołuje u ludzi pozytywny stosunek do świata. Tak też reklama, która wywołuje u ludzi uśmiech na twarzy, trafia do nich dużo bardziej, aniżeli taka, której przekaz opiera się na rzetelnym informowaniu, na przykład, o cechach produktu, jego charakteryzacji czy specyfikacji.
Z pazurem i humorem
Dlatego zawsze lepiej jest konstruować swoje strategie marketingowe, by tworzyć z odbiorcami pozytywną relację, która może być oparta właśnie o – nazwijmy to – poprawę im humoru. Dobre skojarzenia z daną marką mogą stać się czynnikiem decydującym o wyborze danego produktu. Cenne jest także, by reklamy odznaczały się swoistym „pazurem”, aby nie były przaśne, naiwne czy po prostu głupie. Reklamodawcy potrafią doskonale wczuć się w konsumentów, dlatego dobrze jest zamówić u nich taki przekaz marketingowy, który w sposób pozytywny sprzeda informację o naszej usłudze czy o naszym oferowanym produkcie.